Twijfelt u of uw bestelling goed bij ons is aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil een artikel annuleren.
Zodra uw bestelling is betaald gaat ons magazijn direct aan de slag om de bestelde producten zo snel mogelijk bij u te krijgen. Het is daardoor niet altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen naar de mogelijkheden.
U kunt natuurlijk na ontvangst van uw bestelling de niet gewenste producten kosteloos retour sturen.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
Voor afleveradressen binnen Nederland worden alle bestellingen van €25,- of meer gratis thuisbezorgd.
Voor afleveradressen binnen Nederland met een besteding minder dan €25,- zijn de verzendkosten €1,80 per bestelling. Voor verzendingen binnen de EU brengen wij €7,95 in rekening. Verzending naar landen buiten de EU kost €12,95.
Personaliseren
Kan ik alle boeken personaliseren?
Een groot deel van onze collectie kunt u al personaliseren. Alle boeken met het icoontje kunt u personaliseren.
Wat houd personaliseren in?
U kunt uw boeken op twee manieren personaliseren. U kunt een ex libris (een naamstempel) in het boek mee laten drukken. Ook kunt u een persoonlijk geschreven tekst in het boek schrijven.
Kan ik de gepersonaliseerde tekst nog aanpassen nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Nee, dit kan helaas niet meer. Controleer daarom uw gepersonaliseerde boek voordat u uw bestelling plaatst. Mocht u toch nog een fout tegenkomen nadat u uw bestelling hebt geplaatst? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.
Als er echter iets niet in orde is met het geleverde boek, dan zullen wij altijd onze uiterste best doen om dit voor u op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 075 - 655 43 62 of info@1boek.nl.
Staat uw vraag er niet bij?
Staat het antwoord op uw vraag niet op deze pagina? Neem dan contact met ons op, dan helpen we u zo spoedig mogelijk verder.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen
Wij accepteren betalingen per iDEAL, Mastercard, VISA, American Express, bankoverschrijving, MisterCash, BanContact, DIRECTebanking en Sofortbanking.
Waarom moet ik mijn betaling overmaken naar Mollie?
Zoals wij heel veel van boeken weten, weet Mollie alles van online betalingen. Daarom handelt Mollie alle betaling voor 1Boek.nl af, ook als je je bestelling per overboeking wilt betalen. Zodra Mollie je betaling ontvangt, laten zij dit direct aan ons weten, zodat wij zo snel mogelijk na ontvangst van je betaling je bestelling kunnen versturen.
Betalingen op factuur/per bankoverboeking worden na overschrijving binnen 2 tot 3 werkdagen verwerkt. De verwerkingstermijn hangt af van de verwerkingssnelheid van uw en onze bank.
Hoe veilig is betalen via 1Boek.nl?
Uw betalingsgegevens worden via beveiligde verbindingen (SSL, het bekende hangslotje) naar onze betalingsproviders gestuurd.
Tevens slaan wij geen gevoelige gegevens zoals creditcardnummers en CVC nummers op onze servers op. Deze gevoelige informatie wordt rechtstreeks doorgestuurd aan onze betalingspartner Stripe. Stripe voldoet aan de stengste internationale veiligheidscertificeringen omtrent het verwerken van creditcard betalingen (PCI DSS).
Ook zullen onze medewerkers u nooit per e-mail, telefoon of elk ander kanaal om gevoelige informatie, zoals creditcardnummers, pincodes, CVC codes of wachtwoorden vragen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd staat bij elk boek aangegeven. Mocht na het afronden van uw bestelling blijken dat de leveringstijd langer is, dan zullen dit wij direct aan u laten weten.
U kunt dan ten alle tijden uw bestelling kosteloos annuleren.
Heeft u al een bestelling geplaatst? In uw account kunt u precies zien wanneer uw bestelling wordt verstuurd.
Moet ik thuisblijven voor de levering van mijn bestelling
Al onze bestellingen versturen wij via PostNL. Wij trachten uw bestelling zo klein mogelijk te verpakken. Als uw bestelling door de brievenbus past hoeft u niet aanwezig te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen.
Is het pakketje te groot voor uw brievenbus? Dan versturen wij de bestelling per pakketpost. U ontvangt dan na verzending van ons een Track & Trace code waarmee u precies kunt zien wanneer het pakketje bezorgd zal worden. De Track & Trace code is ook in uw account beschikbaar
Zodra uw bestelling is verzonden laten wij weten of u hier voor thuis moet blijven.
Retourneren
Ik wil een of meerdere producten retourneren
Het kan zijn dat een products niet aan uw verwachtingen voldoet. Dan kunt u het natuurlijk kosteloos aan ons retourneren, no questions asked. U heeft tot 14 dagen na ontvangst van uw producten de tijd om uw verzending terug te sturen.
Geef in uw account aan welke artikelen u wilt retourneren. Stuur het ongeschonden product vervolgens in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking terug. Het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten voor de heenzending) zal binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending worden gestorneerd.
Als er echter iets niet in orde is met het geleverde boek, dan zullen wij altijd onze uiterste best doen om dit voor u op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 075 - 655 43 62 of info@1boek.nl.
Wij stellen u per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending.
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt storten wij direct het aankoopbedrag (incl. verzendkosten) terug. Het storneren van het aankoopbedrag duurt ongeveer 3 werkdagen.
Heeft u uw aankoop per creditcard betaald? Dan kan de stornering soms iets langer duren.
Hoe kunnen wij u helpen?
Staat uw vraag er niet tussen? Of heeft u liever telefonisch contact?