Onze klantenservice is nu geopend. Bel ons via 075 - 655 43 62. Inloggen

Klantenservice

Bestellen

  • Hoe weet ik of mijn bestelling bij jullie is binnengekomen? Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u een direct een scherm te zien met uw ordernummer. Ook sturen wij u per e-mail direct een orderbevestiging met factuur toe. Daarnaast kunt u de status van uw order terugvinden in uw persoonlijke account.

    Twijfelt u of uw bestelling goed bij ons is aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.
  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil een artikel annuleren. Zodra uw bestelling is betaald gaat ons magazijn direct aan de slag om de bestelde producten zo snel mogelijk bij u te krijgen. Het is daardoor niet altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice om te vragen naar de mogelijkheden.

    U kunt natuurlijk na ontvangst van uw bestelling de niet gewenste producten kosteloos retour sturen.
  • Ik heb al besteld, maar ik ben iets vergeten. Wat kan ik doen? Zodra een bestelling is geplaatst en betaald kunnen wij deze helaas niet meer veranderen. Wij raden u aan om een nieuwe order met de vergeten producten te plaatsen.
  • Hoeveel verzendkosten moet ik betalen? Voor afleveradressen binnen Nederland worden alle bestellingen van €25,- of meer gratis thuisbezorgd.
    Voor afleveradressen binnen Nederland met een besteding minder dan €25,- zijn de verzendkosten €1,80 per bestelling.
    Voor verzendingen binnen de EU brengen wij €4,50 in rekening. Verzending naar landen buiten de EU kost €8,50.

Personaliseren

Staat uw vraag er niet bij?

Staat het antwoord op uw vraag niet op deze pagina? Neem dan contact met ons op, dan helpen we u zo spoedig mogelijk verder.

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen Wij accepteren betalingen per iDEAL, Mastercard, VISA, American Express, bankoverschrijving, MisterCash, BanContact, DIRECTebanking en Sofortbanking.
  • Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling? Alle betalingen -op bankoverschrijving na- worden direct online verwerkt.

    Betalingen op factuur/per bankoverboeking worden na overschrijving binnen 2 tot 3 werkdagen verwerkt. De verwerkingstermijn hangt af van de verwerkingssnelheid van uw en onze bank.
  • Hoe veilig is betalen via 1Boek.nl? Uw betalingsgegevens worden via beveiligde verbindingen (SSL, het bekende hangslotje) naar onze betalingsproviders gestuurd.

    Tevens slaan wij geen gevoelige gegevens zoals creditcardnummers en CVC nummers op onze servers op. Deze gevoelige informatie wordt rechtstreeks doorgestuurd aan onze betalingspartner Stripe. Stripe voldoet aan de stengste internationale veiligheidscertificeringen omtrent het verwerken van creditcard betalingen (PCI DSS).

    Ook zullen onze medewerkers u nooit per e-mail, telefoon of elk ander kanaal om gevoelige informatie, zoals creditcardnummers, pincodes, CVC codes of wachtwoorden vragen.

Mijn account

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? De levertijd staat bij elk boek aangegeven. Mocht na het afronden van uw bestelling blijken dat de leveringstijd langer is, dan zullen dit wij direct aan u laten weten.

    U kunt dan ten alle tijden uw bestelling kosteloos annuleren.

    Heeft u al een bestelling geplaatst? In uw account kunt u precies zien wanneer uw bestelling wordt verstuurd.
  • Hoe lang duurt de productie van gepersonaliseerde boeken? Gepersonaliseerde boeken worden net zo snel naar u verzonden als elk ander boek. U kunt hier altijd de levertijd voor aanhouden welke bij het boek vermeld staat.
  • Moet ik thuisblijven voor de levering van mijn bestelling Al onze bestellingen versturen wij via PostNL. Wij trachten uw bestelling zo klein mogelijk te verpakken. Als uw bestelling door de brievenbus past hoeft u niet aanwezig te zijn om uw bestelling in ontvangst te nemen.

    Is het pakketje te groot voor uw brievenbus? Dan versturen wij de bestelling per pakketpost. U ontvangt dan na verzending van ons een Track & Trace code waarmee u precies kunt zien wanneer het pakketje bezorgd zal worden. De Track & Trace code is ook in uw account beschikbaar

    Zodra uw bestelling is verzonden laten wij weten of u hier voor thuis moet blijven.

Retourneren

  • Ik wil een of meerdere producten retourneren Het kan zijn dat een products niet aan uw verwachtingen voldoet. Dan kunt u het natuurlijk kosteloos aan ons retourneren, no questions asked.
    U heeft tot 14 dagen na ontvangst van uw producten de tijd om uw verzending terug te sturen.

    Geef in uw account aan welke artikelen u wilt retourneren. Stuur het ongeschonden product vervolgens in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van de verpakking terug. Het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten voor de heenzending) zal binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending worden gestorneerd.
  • Ik moet een retourformulier mee terug sturen. Waar kan ik dat vinden? Als u een product wil retourneren, kunt u dat aangeven in uw account. Zodra u dit heeft gedaan sturen wij u het retourformulier per e-mail toe. Ook kunt u het rechtstreeks uit uw account downloaden.
  • Kan ik gepersonaliseerde boeken retourneren? Nee. Gepersonaliseerde boeken kunnen helaas niet geretourneerd worden.

    Als er echter iets niet in orde is met het geleverde boek, dan zullen wij altijd onze uiterste best doen om dit voor u op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 075 - 655 43 62 of info@1boek.nl.
  • Waar moet ik mijn retourbestelling naar toe sturen U kunt uw retourproducten ongefrankeerd naar het onderstaande adres retour sturen:

    1Boek.nl
    Antwoordnummer 1155
    1500 VC Zaandam
  • Hoe lang duurt de verwerking van mijn retour? Zodra wij uw retour hebben ontvangen duurt het maximaal 2 werkdagen voordat het retour is verwerkt.

    Wij stellen u per e-mail op de hoogte van de status van uw retourzending.
  • Wanneer wordt mijn geld teruggestort? Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt storten wij direct het aankoopbedrag (incl. verzendkosten) terug. Het storneren van het aankoopbedrag duurt ongeveer 3 werkdagen.

    Heeft u uw aankoop per creditcard betaald? Dan kan de stornering soms iets langer duren.

Hoe kunnen wij u helpen?

Staat uw vraag er niet tussen? Of heeft u liever telefonisch contact?

Wachtwoord vergeten?

Kunt u niet inloggen in uw account? Vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan.